لیست تعرفه های مجاز برای ثبت سفارش جدید بروزرسانی شد

لیست تعرفه های مجاز برای ثبت سفارش جدید بروزرسانی شد کاراموند: سامانه جامع تجارت اعلام نموده بر اساس تصمیم وزارت صمت، لیست تعرفه های مجاز جهت گرفتن ثبت سفارش جدید برای واحدهای تجاری در رابطه با این وزارتخانه بروزرسانی شده است.


به گزارش کاراموند به نقل از ایسنا، بتازگی سامانه جامع تجارت در اطلاعیه ای اعلام نموده بود که برمبنای مصوبات جدید وزارت صنعت، معدن و تجارت امکان گرفتن ثبت سفارش جدید فقط برای واحدهای تولیدی وزارت صنعت، معدن و تجارت که برنامه تولید سال ۱۴۰۳ خودرا در بخش تجارت داخلی ثبت کرده باشند و این برنامه به تایید سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و دفتر تخصصی مربوطه رسیده باشد، امکان پذیر خواهد بود.
بر این اساس امکان گرفتن ثبت سفارش جدید برای واحدهای تجاری وزارت صنعت، معدن و تجارت همچون گذشته برقرار است، اما اولویت اول با ۷۵۰ کد تعرفه ای است که در تامین کالاهای مورد نیاز کشور از اهمیت بیشتری برخوردار می باشند. در اصل بنظر می رسد مسئولان متولی این حوزه بر این عقیده هستند که ثبت سفارش ها برای مدیریت منابع و مصارف ارزی باید کنترل شود تا به این وسیله از افزایش قیمت ارز جلوگیری شود؛ اما این تصمیم انتقاداتی از طرف فعالان بخش خصوصی بدنبال داشت.
حالا بنظر می رسد در پی همین انتقادات، تصمیم وزارت صمت در این رابطه تغییر کرده است؛ بطوریکه سامانه جامع تجارت بتازگی اعلام نموده برمبنای تصمیم وزارت صمت، لیست تعرفه های مجاز جهت گرفتن ثبت سفارش جدید برای واحدهای تجاری در رابطه با این وزارتخانه بروزرسانی شده است. در لیست جدید تعداد ردیف تعرفه ها به ۳۷۷۴ ردیف بالا رفته است.
لیست تعرفه های مجاز جهت گرفتن ثبت سفارش جدید اینجا قابل مشاهده است.




منبع:

1403/03/14
12:50:36
5.0 / 5
219
تگهای مطلب: تخصص , طلا , مد , مدیریت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۲
karamond.ir - حقوق مادی و معنوی سایت كاراموند محفوظ است

كاراموند



برند کاراموند لاکچری