بررسی سازوكارهای تعاملی رسانه ها و مجلس

بررسی سازوكارهای تعاملی رسانه ها و مجلس كاراموند: نشست هم اندیشی «رسانه ها و یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی»، ساعت 10 بامداد روز دوشنبه (2 تیر ماه) در دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه ها انجام می شود.


به گزارش کاراموند به نقل از ایسنا، دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه ها با بیان خبر بالا آورده است: باتوجه به کارکردهای متنوع رسانه ها در آگاهی بخشی و اطلاع رسانی، ایجاد انسجام اجتماعی، نظارت بر عملکرد نهادهای تصمیم گیر و فراهم آوردن زمینه های مشارکت عمومی، بنظر می رسد تعامل مطلوب دو نهاد رسانه و مجلس، می تواند نقش موثری در بهبود عملکرد هریک از آنها و به تبع آن، توسعه کشور در حوزه های مختلف ایفا کند.

بر این اساس، دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه ها در ادامه سلسله نشست های تخصصی خود، بررسی موضوع سازوکارهای تعاملی رسانه ها و مجلس شورای اسلامی را با محورهایی چون «چالش ها و راهبردهای رسانه برای رصد فعالیت نمایندگان مجلس شورای اسلامی، شناخت شیوه های تعامل اصحاب رسانه و نمایندگان ملت، آشنایی با مهارت های تخصصی اصحاب رسانه برای ارتباط با نمایندگان مجلس شورای اسلامی و ارائه راهکارها برای پیگیری بهتر امور خانه ملت و... » در دستور کار خود قرار داد.

محسن پیرهادی (مدیرمسئول روزنامه «رسالت» و نماینده مردم تهران در یازدهمین مجلس)، الیاس حضرتی (مدیرمسئول روزنامه «اعتماد» و نماینده سابق مردم تهران در مجلس)، محمد خدادی (معاون مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی) و گیتا علی آبادی (مدیر کل دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه ها) در این جلسه تخصصی به بیان دیدگاه ها و نظرات خود پیرامون سازوکارهای تعاملی رسانه ها و یازدهمین مجلس شورای اسلامی می پردازند.

علاقه مندان جهت شرکت در این جلسه می توانند به دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه ها واقع در خیابان شهید بهشتی، ضلع غربی مصلای تهران، خیابان پاکستان، کوچه دوم، شماره ۱۱ مراجعه کنند.



1399/04/01
15:35:15
5.0 / 5
1941
تگهای مطلب: تخصص , شركت , طلا , فرهنگ
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۴
karamond.ir - حقوق مادی و معنوی سایت كاراموند محفوظ است

كاراموند



برند کاراموند لاکچری