انتشار وقتی میمون می شوم برای نوجوانان

انتشار وقتی میمون می شوم برای نوجوانان كاراموند: مجموعه رمان تخیلی - طنز «وقتی میمون می شوم» در چهار جلد برای نوجوانان راهی بازار شد.



به گزارش كاراموند به نقل از ایسنا، این مجموعه كه با كتاب های «كلاید و میمون طلایی»، «كلاید و نمایشگاه حیوانات خانگی»، «كلاید و همسایه جدید» و «كلاید و شبح مدرسه» همراه است، نوشته تیموتی رولاند با ترجمه امیرحسین میرزائیان است. هر كدام از این كتاب ها در ۹۴ صفحه با شمارگان ۱۱۰۰ نسخه و قیمت ۵۰۰۰ تومان در موسسه نشر و تحقیقات ذكر انتشار یافته است.

در پشت جلد «كلاید و میمون طلایی» نخستین جلد از مجموعه «وقتی میمون می شوم» آمده است: میمون درونتان را كشف كنید!

كلاید پسربچه ای است كه زود از همه چیز هیجان زده می گردد. خواهر دوقلویش، كلودیا، همیشه تلاش می كند كاری كند تا او به دردسر نیافتد. اما وقتی كلاید یك موز عجیب و غریب را در موزه علوم می خورد، هربار كه هیجان زده می گردد به میمون تبدیل می گردد. حالا كلودیا چطور می تواند به او كمك نماید تا گرفتار دردسر نشود؟

همچنین در نوشته پشت جلد «كلاید و نمایشگاه حیوانات خانگی» می خوانیم: میمون درونتان را كشف كنید! كلاید هربار كه هیجان زده می شود، به میمون تبدیل می گردد. او و خواهرش كلودیا، تنها كسانی هستند كه این راز را می دانند. وقتی كه رز، قلدر كلاس، با سگش سر به سر كلاید می گذارد، كلاید تصمیم می گیرد تا آن ها را در مسابقه نمایشگاه حیوانات خانگی شكست دهد. آیا كلاید می تواند برنده شود؟

در پشت جلد دیگر كتاب مجموعه «وقتی میمون می شوم»، «كلاید و همسایه جدید» نوشته شده است: میمون درونتان را كشف كنید! وقتی كلاید هیجان زده می شود، به میمون تبدیل می گردد. برای همین هم خواهر دوقلویش، كلودیا، همیشه و به خصوص در مدرسه تلاش می كند جلو هیجان زده شدن او را بگیرد. خانم مدیر هم از این كه یك میمون در مدرسه اش آزاد باشد خوشش نمی آید. اما وقتی كلودیا و كلاید همسایه جدید پیدا می كنند، همه چیز عوض می شود!

در نوشته پشت جلد كتاب «كلاید و شبح مدرسه» هم می خوانیم: میمون درونتان را كشف كنید! كلاید یك راز دارد. او هر وقت خیلی هیجان زده می گردد به میمون تبدیل می گردد. خواهر دوقلویش، كلودیا، نگران اوست. اما وقتی كلاید یك شبح دزد را در راهرو مدرسه می بیند، مجبور می گردد از قدرت میمونی اش استفاده نماید تا او را دستگیر كند. آیا كلاید می تواند به زندگی عادی اش برگردد؟






1396/10/13
22:45:30
5.0 / 5
5721
تگهای مطلب: طلا , مد , نمایش , نمایشگاه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۳
karamond.ir - حقوق مادی و معنوی سایت كاراموند محفوظ است

كاراموند



برند کاراموند لاکچری