معاون سیما مطرح كرد؛

روابط عمومی مكمل برنامه ساز باشد

روابط عمومی مكمل برنامه ساز باشد کاراموند: معاون سیما بیان کرد که چینش برنامه ها در شبکه های سیما باید به شکلی باشد که در تمام ساعات شبانه روز، برنامه های مناسب برای همه اقشار و سلیقه های متنوع، روی آنتن تلویزیون باشد.


به گزارش کاراموند به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، حمید شاه آبادی معاون سیما در نشستی که روز گذشته ۲۷ اردیبهشت به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی برگزار شد، ضمن تبریک این روز به همکاران حوزه روابط عمومی این معاونت اظهار داشت: یکی از دغدغه ها در دوره جدید سیما، پی گیری مطالبه جدی همکاران روابط عمومی برای تقویت ارتباط با مخاطبان است. وی با اشاره به اینکه دغدغه همکاران حوزه روابط عمومی باید آنتن سیما باشد، بیان کرد: برنامه های تلویزیون همیشه قضاوت می شود اما همکاران حوزه روابط عمومی باید به دنبال دریافت و انعکاس تصویر کلی از برنامه ها و میزان موفقیت شبکه در هدف گذاری کلان باشند. شاه آبادی تصریح کرد: کاری که روابط عمومی باید انجام دهد این است که تصویر مثبت و واقعی از مجموعه ساطع کند بطوریکه سلیقه های مختلف به این شناخت برسند که اگر برنامه ای مورد پسند قرار نگرفت، بیننده ما مطمئن باشد برنامه مورد علاقه و سلیقه وی، حتما در بخش دیگر یا شبکه دیگری پخش می شود. معاون سیما همین طور اشاره کرد: باید این توجه ویژه وجود داشته باشد که در تمام ساعات شبانه روز برنامه های مناسب برای همه اقشار و سلیقه های متنوع، روی آنتن تلویزیون باشد و روابط عمومی ها دراین زمینه باید با بازخورگیری صحیح نقش مشورتی برای مدیریت ایفا کنند. وی ادامه داد: روابط عمومی باید نگاهی دقیق به همه مسائل موجود داشته باشد و یکی از مهم ترین رسالت هایش ارتقای رضایتمندی از رسانه است و همیشه باید برای افزایش کیفی و کمی ارتباط بین مخاطبان و تلویزیون، تلاش کند و از ابزارهای لازم بطور خلاقانه ای بهره بگیرد. شاه آبادی اظهار داشت: اگر مخاطبان ما نسبت به برنامه و شبکه و کل رسانه احساس خوبی داشته باشند یعنی ما کارمان را درست انجام داده ایم. وی با تاکید بر اینکه باید ابزارهای کار را به درستی شناخت و از آن بهره برد، تصریح کرد: تولید خبر، مسئله ای بسیار جدی برای روابط عمومی هاست اما صرف ارائه آمار کمی از طرف روابط عمومی کافی نیست بلکه باید تلاش شود تا ارتباط یک برنامه یا شبکه با گروه هدف و مخاطب خودش به بهترین شکل برقرار شود. شاه آبادی همین طور طراحی آنونس برنامه ها را جزء وظایف روابط عمومی ها دانست و اشاره کرد: اگر رسانه به دنبال این است که برنامه هایش دیده شود باید در این عرصه جدی تر وارد شود و برای معرفی و تبلیغ برنامه ها فکر و ایده نو برای ساخت تیزر برنامه ها ارائه و از تمام ظرفیت ها استفاده نماید. معاون رئیس سازمان در امور سیما افزود: آنچه که احتیاج داریم اتاق فکر و نگاه سردبیری در روابط عمومی هاست؛ همکاران روابط عمومی بجای این که یک عنصر اجرائی باشند باید یک عنصر جریان ساز باشند و برای جلب رضایت و ایجاد سرمایه اجتماعی بیشتر برای شبکه و سیما تلاش کنند. شاه آبادی اشاره کرد: برای افزایش مخاطبان تلویزیون بعنوان یک عضو محبوب خانواده ها، روابط عمومی باید نقش مکمل برنامه سازان را ایفا و به شکل هنرمندانه و نوآورانه مخاطب را با حجم عظیم تولیدات و برنامه سازی ها آشنا کند. در این جلسه همین طور حمید خواجه نژاد مدیر روابط عمومی معاونت سیما ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده این واحد اظهار داشت: سعی کردیم به مثابه آینه تمام نمای معاونت عمل نماییم. ضمن دریافت نظرات مخاطبان، تصویرِ مطلوب و صادقانه ای را منعکس نماییم. در این جلسه مسئولان روابط عمومی شبکه ها دغدغه های حوزه کاری خودرا بیان نمودند. در آخر نشست معاون سیما از تلاش همکاران حوزه روابط عمومی معاونت تجلیل نمود.


منبع:

1400/02/28
23:49:31
5.0 / 5
234
تگهای مطلب: طلا , مد , مدیریت , هنر
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۵
karamond.ir - حقوق مادی و معنوی سایت كاراموند محفوظ است

كاراموند



برند کاراموند لاکچری