ورایتی اعلام كرد؛

خورشید مجید مجیدی در بین 10 شانس اول شكار اسكار

خورشید مجید مجیدی در بین 10 شانس اول شكار اسكار کاراموند: نشریه ورایتی با انتشار لیستی از فیلم هایی که در ردیف مدعیان کسب جایزه بهترین فیلم بین المللی اسکار نود و سوم جای دارند، خورشید مجید مجیدی را در بین ۱۰ شانس اول جای داد.



به گزارش کاراموند به نقل از ورایتی، نشریه ورایتی، با انتشار لیستی از فیلم هایی که از بیشترین شانس برای دریافت جایزه اسکار بین المللی ۲۰۲۱ برخوردار می باشند فیلم «دور دیگر» از دانمارک را در ردیف اول جای داد و برای «خورشید» هم جایگاه هشتم را قایل شد.
منتقدان ورایتی اخیرا «خورشید» را در ردیف ۱۰ فیلم دوم از نظر داشتن شانس برای گلدن گلوب جای داده بودند.
فهرست انتشار یافته توسط ورایتی چنین است:
۱. «دور دیگر» ساخته توماس وینتربرگ از دانمارک / این کشور ۱۲ بار نامزدی اسکار را کسب کرده، ۳ بار آنرا برده و ۵۷ فیلم تابحال به اسکار معرفی کرده است.
۲. «من دیگر اینجا نخواهم بود» ساخته فرناندو فریاس از مکزیک
۳. «دو نفر از ما» ساخته فیلیپو منگتی از فرانسه / این کشور تابحال ۴۰ بار نامزدی اسکار را کسب کرده، ۱۲ بار جایزه اسکار را برده و ۶۶ بار در رقابت اسکار حضور داشته است.
۴. «خواهر کوچک من» ساخته استفانی چوآت و ورونیک ریموند از سوییس / این کشور ۵ بار نامزد اسکار شده، ۲ بار این جایزه را برده و ۴۷ فیلم تابحال به اسکار معرفی کرده است.
۵. «شب پادشاهان» ساخته فیلیپ لاکوته از ساحل عاج
۶. «رقفای عزیز» ساخته آن دری کونچالفسکی از روسیه / این کشور ۷ بار نامزدی اسکار را کسب کرده و یک مرتبه برده است. در مجموع روسیه ۲۷ بار در اسکار حضور داشته است.
۷. «کجا بودی آیدا؟» ساخته جاسمیلا زبانیک از بوسنی و هرزگوین / این کشور یک مرتبه نامزد اسکار شده، یک مرتبه جایزه برده و تابحال ۱۹ بار در این رقابت شرکت کرده است.
۸. «یک خروشید» ساخته چانگ مونگ-هونگ از تایوان
۹. «خورشید» ساخته مجید مجیدی از ایران / با ۳ بار نامزدی اسکار، ۲ بار برد جایزه اسکار و معرفی ۲۵ فیلم تابحال به اسکار
۱۰. «شارلاتان» ساخته آگنسکا هالند از جمهوری چک / این کشور ۳ بار نامزدی اسکار را کسب کرده، یک مرتبه این جایزه را برده و تابحال ۲۶ بار فیلمی به اسکار معرفی کرده است.


منبع:

1399/10/19
22:48:25
0.0 / 5
1236
تگهای مطلب: اسكار , جایزه , شركت , فیلم
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۵
karamond.ir - حقوق مادی و معنوی سایت كاراموند محفوظ است

كاراموند



برند کاراموند لاکچری