رییس سازمان بسیج فرهنگیان كل كشور:

مكتب سلیمانی، راه روشن آینده آموزش و پرورش است

مكتب سلیمانی، راه روشن آینده آموزش و پرورش است آذربایجان شرقی رئیس سازمان بسیج فرهنگیان کل کشور با اشاره به اینکه مکتب سلیمانی راه روشن آینده آموزش و پرورش است، اظهار داشت: نظام سلطه با سند 2030 به دنبال تشکیل بخش های سلطه گر و سلطه پذیر در جهان بوده و برای خود به دنبال تربیت سرباز است.


سردار عباس مطهری روز یکشنبه ۱۴ دی ماه، در وبینار علمی "مکتب شهید سلیمانی" اظهار نمود: مکتب درس آموز شهید سلیمانی از آنجا به وجود آمد که ایشان خود شاگرد مکتب رسول الله، امیرالمومنین، سیدالشهدا ائمه اطهار، فاطمه زهرا(س) و اسوه ها و الگوهای رفتاری و عملی دوران دفاع مقدس بودند.
وی ادامه داد: حاج قاسم در دوران دفاع از حرم، خودرا به یک الگوی رفتاری و عملی تبدیل نموده و سربازانی از کشورهای مختلف پرورش داد و آنقدر موفق عمل کرد که سران نظام سلطه و استکبار اعتراف کردند که ۷۰۰۰ میلیارد دلار در این منطقه خرج کردند و هیچ چیزی دستشان را نگرفت.
وی افزود: سردار سلیمانی، مصداق اراده ی خداوند و آیه شریفه ی "وَنُریدُ أَن نَمُنَّ عَلَی الَّذینَ استُضعِفوا فِی الأَرضِ وَنَجعَلَهُم أَئِمَّةً وَنَجعَلَهُمُ الوارِثین؛ ما می خواهیم بر مستضعفان زمین منّت نهیم و آنان را پیشوایان و وارثان روی زمین قرار دهیم"، بود.
رئیس سازمان بسیج فرهنگیان کل کشور با اعلان اینکه امروز حاج قاسم خود وارث زمین است، اشاره کرد: هرچند سردار سلیمانی همانند امام حسین(ع) به دست یزید زمان به خاک و خون کشیده شده، اما پرچم او همچون پرچم سیدالشهدا تا قیاممت برافراشته است.
وی با اشاره به اینکه مکتب درس آموز حاج قاسم می تواند راه روشنی برای آینده ما در آموزش و پرورش و... باشد، اظهار داشت: اما باید در این راه از خود حاج قاسم و الگوهای رفتاری و عملی او پیروی نماییم و خودرا تبدیل به الگوهای عملی و رفتاری سربازانی نماییم که مقرر است در گستره جهان، مقدمه ساز حکومت جهانی اسلام به دست امام زمان(عج) باشند.
وی با اشاره به خاصیت های مکتب حاج قاسم که توانست استکبار را در منطقه به خواری کشانده و پرچم مقاومت اسلامی و اسلام ناب را برافراشته کند، اضافه کرد: حاج قاسم خودرا واسطه پیاده سازی اراده الهی می دانست و تابع محض ولی امر و ولی فقیه بود.
مطهری افزود: خدمت به خلق خدا و مظلومان دیگر خاصیت او بود و همین طور استکبارستیزی بخش جدایی ناپذیر زندگی مجاهدانه حاج قاسم است.
وی در بخش دیگر سخنانش با اعلان اینکه رهبر معظم انقلاب امسال در ۱۱ شهریور از نفوذ در آموزش و پرورش به صراحت نام برده اند، اظهار داشت: باید خیلی مراقب باشیم؛ امروز کودکان و نوجوانانی که فقط زبان های بیگانه را یاد گرفته اند و از معارف دین و انقلاب کمتر بدان ها بهره رسیده، در مدارس بیگانه درس می خوانند، آنها چه به این فرزندان یاد می دهند، غیر از اینکه می خواهند سربازانی برای نظام سلطه تربیت کنند؟
وی متذکر شد: اگر از مکتب امام خمینی(ره)، امام خامنه ای، سید حسن نصرالله، سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس و سایر شهدا، الگوهای رفتاری و عملی را یادبگیریم، تهدید دشمن را به فرصت تبدیل خواهیم کرد.
به گزارش کاراموند به نقل از ایسنا، وبینار علمی "مکتب شهید سلیمانی" در امتداد تبیین مکتب این سردار شهید در تبریز برگزار شده و به صورت ویدئو کنفرانس در نواحی سپاه استانی، سامانه فضای مجازی دانشگاه ها، شبکه شاد آموزش و پرورش و صدا و سیمای مرکز استان پخش گردید. در این مراسم از دانشنامه سپهبد شهید سردار سلیمانی که توسط اساتید و پژوهشگران استان تهیه شده، رونمایی گردید.



1399/10/15
00:58:08
0.0 / 5
1160
تگهای مطلب: اهدا , دانشگاه , زندگی , فرهنگ
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۳
karamond.ir - حقوق مادی و معنوی سایت كاراموند محفوظ است

كاراموند



برند کاراموند لاکچری