مدیركل ارشاد گیلان:

تئاتر انفجار خلاقیت و نبوغ در لحظه است

تئاتر انفجار خلاقیت و نبوغ در لحظه است به گزارش کاراموند مدیرکل ارشاد گیلان ضمن اشاره به اینکه تئاتر انفجار خلاقیت و نبوغ در لحظه است، اظهار داشت: با عنایت به انتشار کرونا این جشنواره به صورت آنلاین پخش شده که با استقبال علاقه مندان همراه شده است.



به گزارش کاراموند به نقل از مهر، فیروز فاضلی شامگاه چهارشنبه در آئین اختتامیه سی و دومین جشنواره تئاتر استانی گیلان و سومین جشنواره نمایشنامه نویسی آموزشگاه های آزاد ضمن اشاره به اینکه این جشنواره به پاسداشت سالهای تلاش استاد پورسیفی برگزار شده است، اظهار نمود: استفاده از کلمه استاد برای ایشان همواره به کار برده شده که نشان دهنده جایگاه این استاد است.
مدیرکل ارشاد گیلان ضمن اشاره به اینکه هر فرد با هر مقام و سمتی اگر این دو بال گذشت و ادب را داشته باشد اساسا در قلب ها ماندگار می شود، اضافه کرد: استاد پورسیفی نمونه چنین انسان ها است.
وی افزود: استاد پورسیفی این دو مشخصه را در خود نهادینه کرده بنابراین ماندگار است، منش انسان ها را پایدار و همیشگی می کند.
فاضلی ضمن اشاره به اینکه جوانان و هنرمندان گیلانی باید از چنین اساتیدی الگوبرداری کنند به تعبیری باید خاک صحنه بخورند تا به این درجه برسند، اضافه کرد: پیشکسوتان تجربه تاریخی ما محسوب می شوند جای شادمانی است که سومین دوره جشنواره نمایشنامه نویسی به نام ایشان مزین شده است.
وی به ارسال ۲۴ طرح به سومین جشنواره نمایشنامه نویسی اشاره و با اشاره به اینکه پس از داوری ها هشت اثر به مرحله بازنگری رسیده است، اظهار نمود: امیدواریم این سنت تداوم یابد که نشان دهنده این است که به یک مطالبه عمومی تبدیل گشته است.
مدیرکل ارشاد گیلان ضمن قدردانی از دست اندرکاران برگزاری این جشنواره با عنایت به سختی ها فراوان ایام کرونا، اظهار داشت: از هیئت داوران بازبین و داوران نهایی هم قدردانی می نماییم که چراغ تئاتر ما را روشن نگه داشتند.
وی با اشاره به اینکه تئاتر یعنی انفجار خلاقیت در لحظه، افزود: سال جاری با عنایت به شرایط انتشار کرونا شاهد نبوغ و خلاقیت بیشتری از هنرمندان بودیم و دیگر از خصوصیت های جشنواره سال جاری نمایش آنلاین با عنایت به عدم حضور تماشاگران بود.
فاضلی در ادامه ضمن اشاره به اینکه بر مبنای آمارها نمایش آنلاین جشنواره با استقبال همراه بوده و هر تئاتر در هر سانس حداقل ۲۰۰ تماشاگر آنلاین داشته است، اضافه کرد: این نوید بخش و بسیار پرارزش است.
وی با تاکید بر اینکه به قول بزرگان هنر، تئاتر با نفس ها زنده است، اظهار داشت: اساسا این هم تجربه ای خوبی برای برگزار کنندگان این جشنواره به حساب می آید.
مدیر کل ارشاد گیلان ضمن اشاره به راه یابی ۹ اثر به مرحله نهایی سی و دومین جشنواره تئاتر استانی گیلان، اظهار داشت: این نمایش ها طی سه روز گذشته در سایه انتشار کرونا و در شرایط سخت به نمایش درآمد.

1399/09/27
11:00:50
5.0 / 5
1130
تگهای مطلب: تاریخی , جشن , جشنواره , مد
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۲
karamond.ir - حقوق مادی و معنوی سایت كاراموند محفوظ است

كاراموند



برند کاراموند لاکچری