نباید خللی در خدمت رسانی به ایثارگران وارد شود

نباید خللی در خدمت رسانی به ایثارگران وارد شود به گزارش کاراموند مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی اظهار داشت: حفظ سلامتی جامعه ایثارگری از مهم ترین ماموریت های ذاتی بنیاد است و هم اکنون بنیاد مرکزی با بسیج تمام امکانات خود، حفظ سلامتی ایثارگران در مقابله با کرونا ویروس را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار داده است.



به گزارش کاراموند به نقل از ایسنا، مرتضی انصاری فر امروز شنبه ۲۲ آذر بابیان اینکه ایثارگران ولی نعمت ما هستند و هر آنچه ما برای این قشر فداکار کارکنیم اندک است و در مقابل اقیانوس رشادت و بردباری این خانواده ها قطره ای بیش نیست، بیان کرد: یکی از راه هایی که در وضعیت کنونی مبارزه با ویروس کرونا می تواند تا حدودی خلأ ارتباط مستقیم با ایثارگران را پر کند ارتباط تلفنی است و این کار باید به صورت مستمر و با جدیت صورت گیرد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی اظهار داشت: حفظ سلامتی جامعه ایثارگری از مهم ترین ماموریت های ذاتی بنیاد است و هم اکنون بنیاد مرکزی با بسیج تمام امکانات خود، حفظ سلامتی ایثارگران در مقابله با کرونا ویروس را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار داده است.


وی ادامه داد: هم اکنون باتوجه به این که جامعه ایثارگری خصوصاً افراد دارای بیماری زمینه ای از لطمه پذیری بیشتری برخوردار می باشند، ضمن ارتباط تلفنی، سفارش های لازم درباب مراقبت های بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی بمنظور جلوگیری از مبتلاشدن به ویروس کرونا ارائه می شود.


انصاری فر اشاره کرد: تا نابودی کامل این ویروس نباید خللی در خدمت رسانی به ایثارگران وارد شود و انتظار داریم باتوجه به دستور هیئت دولت در خصوص حضور نیمی از کارکنان در محیط اداری خللی درروند خدمت رسانی ایجاد نشود. به یاری خداوند و کوشش های ایثارگران مسئولان و مردم در کنار یکدیگر این بیماری را شکست خواهیم داد و برگ زرینی دیگر در دفتر انقلاب ثبت خواهیم کرد.




منبع:

1399/09/22
12:19:41
5.0 / 5
922
تگهای مطلب: مد
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۲
karamond.ir - حقوق مادی و معنوی سایت كاراموند محفوظ است

كاراموند



برند کاراموند لاکچری