استاندار كردستان:

سریال سنجرخان فرصتی برای معرفی هنرمندان كردستان در سطح ملی است

سریال سنجرخان فرصتی برای معرفی هنرمندان كردستان در سطح ملی است كاراموند: كردستان استاندار كردستان عنوان نمود كە تولید سریال فاخر و تاریخی سنجرخان فرصتی مغتنم برای معرفی هنرمندان كردستانی در سطح ملی است.


بهمن مرادنیا در بازدید از مراحل پیش تولید سریال سنجرخان به همراه کارگردان و عوامل این سریال در سنندج اظهار داشت: ساخت سریال فاخر و معرفی چهره ها و شخصیت های کردستان خواسته مردم است که باید به آن جامه عمل پوشاند.
وی با اعلان اینکه وعده ای که به مردم داده می شود باید اجرایی و خواسته آنان تحقق پیدا کند، اضافه کرد: تمام تلاش عوامل تولید سریال سنجرخان باید بر این امر متمرکز باشد که پروژه در موعد مقرر به پایان و از رسانه ملی پخش شود.
مرادنیا ساخت سریال سنجرخان را طلیعه ای برای کارهای بزرگتر و بهتر ارزیابی کرد و گفت: هنرمندان کردستانی باید در این راستا با تعصب و جدیت بیشتری کار کنند چونکه این سریال فرصت مناسبی برای معرفی آنان در سطح کشور فراهم می آورد.
استاندار کردستان به تهیه کننده و کارگردان سریال سنجرخان اصرار کرد که ما با همه توان اعتبار مورد نیاز برای این کار را از منابع مختلف تامین خواهیم کرد و لازم است جهت پیشبرد کار از توجه به حاشیه ها پرهیز شود.
مرادنیا از مراحل پیش تولید سریال سنجرخان نظیر تست و انتخاب بازیگر و طراحی لباس بازدید و ابراز امیدواری کرد که تولید این سریال نهایتا اختتام شهریورماه آغاز شود.




منبع:

1399/05/16
23:16:57
5.0 / 5
1914
تگهای مطلب: بازیگر , تاریخی , تهیه كننده , سریال
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۴
karamond.ir - حقوق مادی و معنوی سایت كاراموند محفوظ است

كاراموند



برند کاراموند لاکچری