یا ایسنا؛ ۱۸ سال حضور یا

تاسیس ایسنا اتفاق مباركی بود

تاسیس ایسنا اتفاق مباركی بود كاراموند: یك پیشكسوت حوزه رسانه اظهار داشت: تاسیس ایسنا واقعه مباركی بود.


ناصر آملی مقدم با اشاره به هجدمین سالگرد تاسیس خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) بیان كرد: این نهاد ذاتا دانشجویی، بسیار سریع و خوب توانست خودش را با متر و معیارهای كار گزارشی، خبری و خبرنگاری تطبیق دهد و از این حیث باید به جهاد دانشگاهی تبریك گفت؛ باآنكه جهاد دانشگاهی در هر جایی اعم از نشر و صنعت هم وارد شده با پشتوانه علمی و نظری و نسبتش با دانشگاه موفق عمل كرده است.
وی با بیان این كه در فراز و فرودهای سیاسی كشور گاهی حیثیت و ظرافت كارشناسی ایسنا كمی كاهش پیدا می كرد اما مجددا به نقطه سابق و مطلوب بازمی گشت، اضافه كرد: در دوره رییس جمهور سابق با فشارهایی كه به دانشگاه و به طبع جهاد دانشگاهی می آمد، گاهی می دیدیم ایسنا رفتارهای غیرحرفه ای انجام می دهد اما خداراشكر مجددا به نقطه مطلوب بازمی گشت. فكر می كنم تاسیس ایسنا مبارك بوده و كمك خوبی هم به عرصه رسانه ای كشور كرده است.
آملی مقدم با اشاره به ضرورت دانشجو بودن نیروهایی كه در بدو امر با ایسنا همكاری می كنند، اظهار نمود: این اتفاق می تواند هم حسن باشد و هم نقص. حسنش این است كه آزادی صنفی و نیروی دانشجویی را خبرنگاران دارند و عیبش هم زمانی است كه ممكن است به علت جوان بودن تجربه كارشناسی و تخصصی كمتری داشته باشند كه البته مدیریت ایسنا می تواند با انتخاب مدیران میانی و بالاتر با تجربه و برگزاری دوره های آموزشی این مسئله را جبران كند.
وی در انتها اظهار داشت: البته خبرهای ایسنا انصافا به لحاظ كارشناسی تفاوت فاحشی با خبرگزاری های باتجربه تر نمی كند كه این نشان دهنده ی این مطلب است كه مجموعه ایسنا در حوزه كار تخصصی و كارشناسی هم خوب فعالیت نموده اند.



1396/09/17
23:19:34
5.0 / 5
4530
تگهای مطلب: مد
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۲
karamond.ir - حقوق مادی و معنوی سایت كاراموند محفوظ است

كاراموند



برند کاراموند لاکچری