دیدار امیر سرتیپ فولادی با خانواده های دو شهید سرباز در اردبیل

دیدار امیر سرتیپ فولادی با خانواده های دو شهید سرباز در اردبیل كاراموند: رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس ارتش با خانواده های دو شهید این نیرو در استان اردبیل دیدار نمود.


به گزارش كاراموند به نقل از ایسنا، امیر سرتیپ محمدرضا فولادی در مسافرت به استان اردبیل ضمن نشستی با سوژه هم افزایی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، به همراه ارشد نظامی ارتش در استان اردبیل، مدیركل بنیاد شهید استان اردبیل و ناخدا صمدی پیشكسوت دفاع مقدس و برخی از فرماندهان، با خانواده های شهیدان سرباز ارتش هاشم خدایی تمرین و الماس پیران دیدار و ضمن تجلیل از رشادت های این شهیدان، به خانواده های آنان لوح تقدیر اهدا كرد.
در این دیدارها، امیرسرتیپ فولادی اظهار داشت: فرمانده زمانی در جبهه های نبرد با آسودگی امور جنگ را ساماندهی می كرد و یا در عملیاتی پیروز می شد در صورتیكه می دانست سربازی در تمامی صحنه ها حاضر است و در اوج جوانی برای آرمان هایش و رسیدن به اهداف والای خود حماسه می آفریند و جان پاكش را فدا می كند. ما باید الگوی یك سرباز ایرانی اسلامی را در گام دوم انقلاب با استفاده از زندگی شهدای سرباز دفاع مقدس ترسیم و به نسل جوان معرفی نماییم.




منبع:

1398/05/07
21:22:41
5.0 / 5
4568
تگهای مطلب: اهدا , زندگی , فرهنگ , مد
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۳
karamond.ir - حقوق مادی و معنوی سایت كاراموند محفوظ است

كاراموند



برند کاراموند لاکچری