مستند برج نقد و بررسی می شود

مستند برج نقد و بررسی می شود كاراموند: مستند برج به كارگردانی كیت میتلند نقد و بررسی می شود.


به گزارش كاراموند به نقل از روابط عمومی باشگاه فیلم مستند، دومین نشست تخصصی باشگاه فیلم مستند مدرسه هنر و رسانه آینه به نمایش و تحلیل مستند انیمیشن برج « Tower»به كارگردانی Keith Maitland محصول ۲۰۱۶ آمریكا اختصاص دارد.
این مستند انیمیشن ۸۲ دقیقه ای حادثه نفس گیر تیراندازی و گروگانگیری دانشگاه تگزاس را در یكم اوت ۱۹۶۶ به تصویر می كشد. تصاویر و فیلم های واقعیِ به جا مانده از روز حادثه، خاطرات بازماندگان، قهرمانان و شاهدان عینی آن روز پر حادثه، سبب شده تا این مستند-انیمیشن بعنوان یكی از مستندهای موفق چند سال اخیر آمریكا مورد توجه قرار گرفت.
پس از نمایش این فیلم امیرحسین خلیلی دبیر باشگاه مستند و مهدی بخشی مقدم كارگردان فیلم مستند «خانه ای برای تو» و برنده جایزه بهترین فیلم جشنواره سینما حقیقت، به بررسی مستند برج می پردازند.
نمایش و تحلیل این فیلم در ساعت ۱۶ روز چهارشنبه ۱۹ تیرماه سال جاری در محل مدرسه هنر و رسانه آینه، خیابان ۱۶ آذر، خیابان ادوارد براون پلاك ۱۲ برگزار می گردد.
به زودی باشگاه فیلم داستانی این مجموعه نیز راه اندازی می شود و برنامه هایی با حضور چهره های سرشناس حوزه تولید و پژوهش عرصه فیلم داستانی، توسط این باشگاه انجام خواهد شد.


منبع:

1398/04/16
23:33:35
5.0 / 5
4771
تگهای مطلب: اهدا , برند , تخصص , جایزه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۲
karamond.ir - حقوق مادی و معنوی سایت كاراموند محفوظ است

كاراموند



برند کاراموند لاکچری