برنامه های رادیو پیام در تابستان 98، در پویش خودنویس شركت كنید

برنامه های رادیو پیام در تابستان 98، در پویش خودنویس شركت كنید كاراموند: مدیر طرح و تولید رادیو پیام از برنامه های این شبكه رادیویی كه برای تابستان 98 تدارك دیده شده است سخن گفت.



مریم رستمی مدیر طرح و تولید رادیو پیام در گفتگو با خبرنگار مهر درباره فعالیت های رادیو پیام در روزهای تابستان اظهار داشت: شبكه رادیویی پیام در سال رونق تولید در امتداد پشتیبانی از تولید ملی و تشویق هموطنان به سفرهای داخلی و خرید كالای ایرانی در تابستان ۹۸ مسافران تابستانی را همراهی می كند.
مدیر طرح و تولید رادیو پیام اظهار داشت: برای تحقق این امر خطیر و كمك به اقتصاد داخلی پویش «راهی شویم» در این شبكه طراحی شد كه قرار بود این پویش فعالیت خودرا از نوروز ۹۸ آغاز كند ولی بدلیل بروز حادثه سیل در بعضی از مناطق كشور به فصل تابستان موكول شد در این مدت نشست های مختلفی با سازمان های فعال و متولی در این عرصه ها برگزار شده تا با جمع بندی و بررسی ظرفیت های موجود، این پویش بتواند بدون كم و كاست در خدمت هموطنان عزیز باشد.
وی اظهار داشت: هدف اصلی این پویش گسترش و ترویج سفرهای داخلی و نقاط دیدنی و بكر كشور است این پویش ضمن اینكه تاثیر مستقیمی در اقتصاد مناطق خواهد داشت می تواند با معرفی ظرفیت های موجود در این مناطق فرصت های سرمایه گذاری را نیز فراهم آورد.
رستمی در ادامه بیان كرد: پویش «راهی شویم» با همكاری كارشناسان و تمامی نهادها و ارگان های مرتبط مانند وزارت كشور، سازمان راهداری، شهرداری ها، میراث فرهنگی، سازمان جنگل ها، پلیس راه و كارشناسان حوزه گردشگری و محیط زیست رادیو و تلوزیون در سال رونق تولید كار خودرا رسماً در تابستان شروع كرد و تا آخر سال ادامه خواهد داشت.
وی اضافه كرد: در این پویش تعامل و همراهی مخاطبان برای ما اهمیت بسزایی دارد. مخاطبان رادیو پیام در سراسر كشور می توانند برای معرفی مناطق دیدنی و گردشگری در كنار كارشناسان با تهیه صوت و ارسال آن بوسیله در گاه های ارتباطی شبكه هموطنان را به شهر و دیار خود دعوت كنند همین طور با تهیه تصاویر از مناطق مربوطه به همراه عكس خود برای رادیو پیام و رادیو آوا ارسال و آنرا با نام خود از رادیو نمای این شبكه مشاهده كنند.
رستمی درباب سایر برنامه های شبكه رادیو پیام در تابستان ۹۸ نیز اظهار داشت: رادیو پیام در تابستان با تولید و پخش برنامه های متنوع و جذاب با موضوعات مختلف مخاطبانش را همراهی می كند. این شبكه در حوزه ورزش همگانی و پركردن اوقات فراغت بچه ها تولید برنامه «همه با هم ورزش» با هدف معرفی و احیای بازی های گذشته و مقایسه آن با بازی های امروزی را دارد. همین طور راهنمایی والدین درباب اهمیت و نقش بازی در رشد اجتماعی، فیزیكی و… فرندان درقالب متن رادیویی و برنامه های كوتاه از دیگر برنامه های رادیو پیام است. احیای رسم ساده پیك نیك، معرفی برنامه های فرهنگی در سراسر كشور با هدف پركردن اوقات فراغت خانواده ها، برنامه «یك كتاب یك پیام» با رویكرد دعوت به كتاب خوانی با حضور اساتیدی همچون محمد پروین گنابادی، «پارسی بان» كه برنامه ای برای ترویج زبان فارسی در بین عموم مردم، برنامه «قند و نمك» كه در نظر دارد ضمن احیا و ریشه یابی ضرب المثل ها كه رو به فراموشی است در حفظ و حراست زبان فارسی و پیوند زبانی بین قومیت ها بكوشد، از دیگر برنامه های رادیویی است.
وی درانتها با اشاره به روز قلم اظهار داشت: رادیو پیام در این روز برنامه ویژه ای را تهیه و تدارك دیده كه پویش «خودنویس» نام دارد. در این پویش شنوندگان رادیو می توانند برای رادیو پیام نویسندگی كنند كه این امر علاوه بر افزایش تعامل میان رادیو و مخاطبانش می تواند گام مهمی در كشف استعدادهای نویسندگی در حوزه رادیو باشد.


منبع:

1398/04/12
18:33:44
5.0 / 5
4872
تگهای مطلب: اهدا , سفر , شركت , فرهنگ
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۴
karamond.ir - حقوق مادی و معنوی سایت كاراموند محفوظ است

كاراموند



برند کاراموند لاکچری