نگاهی به حذف ۲ برنامه نود و برنده باش در شبكه سه

برنامه هایی كه یكی یكی به خاطر نابلدی حذف می شوند

برنامه هایی كه یكی یكی به خاطر نابلدی حذف می شوند كاراموند: یك روزنامه نگار باسابقه درباره ی حذف دو برنامه «نود» و «برنده باش» از جدول پخش شبكه سه این اتفاق را به مدیریت نادرست نسبت داد و اظهار داشت: این اتفاقات در دل گروهی رخ داده است كه كار رسانه را به خوبی بلد نیستند؛ یعنی این كار را به گونه دیگری اجرا می كنند كه در طبیعت آن نیست یا در بهترین حالت، انحراف رسانه ای و كاری دارند.


بهروز بهزادی در گفت و گو با ایسنا ضمن بیان مطالب بالا اظهار نمود: ما قاعدتاً باید كار رسانه را درست كنیم؛ بدانیم رسانه چه نوع ارتباطاتی را می تواند با مردم برقرار كند و آنرا حفظ نماییم.
عضو شورای سردبیری روزنامه اعتماد با اشاره به اینكه وظیفه رسانه فقط ارتباط، خبر و نظررسانی است، افزود: اگر رسانه این وظیفه را خوب انجام دهد، موفق است برای اینكه مردمی كه به آن توجه می كنند افزایش می یابند اما اگر رسانه كار خودرا خوب انجام ندهد، ناموفق است. متأسفانه رادیو و تلویزیون ما در این زمینه ها ناموفق بوده است و قسمتی از این ناموفقی هم از همین كارهایی كه انجام می دهند، ناشی می شود.
این روزنامه نگار قدیمی اظهار داشت: آقای فردوسی پور یك برنامه موفق در تلویزیون داشت و یك مدیر خوب همیشه یك برنامه ساز موفق را حفظ می نماید چون برای او مخاطب می آورد؛ بدین سبب چرا «نود» كنار گذاشته شد؟ به نظرم باید مشكلات را در قالب كلان و علم رسانه نگاه كرد.
بهزادی با اشاره به اینكه رسانه ملی از چارچوب اطلاع رسانی خود منحرف شده است، توضیح داد: اطلاع رسانی مانند قطاری است كه باید روی ریل خود بیفتد، وقتی روی ریل قرار بگیرد، مستقیم حركت كرده و به وظیفه خود عمل می كند. همین طور مواردی مانند خبر، نظر، فیلم، سریال و برنامه هایی كه مردم احتیاج دارند هم در تلویزیون وجود دارد؛ بدین سبب افرادی باید در رأس امور تلویزیون قرار بگیرند كه تخصص داشته باشند هم اكنون تخصص در این افراد نیست كه رسانه به این وضعیت می رسد.
او افزود: اگر افراد متخصص باشند و تخصص خودرا به كار بگیرند، همه مسائل درست خواهد شد اما متأسفانه رسانه صداوسیما مدت هاست كه انحراف دارد و كاهش مخاطب تلویزیون از همین مساله ناشی می شود. زمانی كه شرایط را آماده نكنی و افراد متخصص كار نكنند، تعدادی حضور می یابند كه كار را بلد نیستند و اگر هم بلد باشند، دنبال منافع خود هستند؛ البته این مساله در همه جای دنیا صدق می كند.
بهزادی درانتها اظهار داشت: همیشه معتقدم كار را باید درست انجام داد و به دست متخصص سپرد برای اینكه در این حالت، كار به خوبی انجام می شود.




منبع:

1398/02/07
16:02:27
5.0 / 5
4399
تگهای مطلب: برند , تخصص , سریال , طلا
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۳
karamond.ir - حقوق مادی و معنوی سایت كاراموند محفوظ است

كاراموند



برند کاراموند لاکچری