فصل آزما منتشر گردید

فصل آزما منتشر گردید كاراموند: «فصل آزما» ویژه فصل پاییز منتشر گردید.



به گزارش كاراموند به نقل از ایسنا، در ابتدای این ویژه نامه آمده است: سومین فصل آزما، پاییزانه ای است با طعم تابستان. مجموعه ای از گفت وگوها درباره شعر و در ابتدای فصل پاییز كه فصل شعر است. بعضی از مطالب گردآمده در این مجموعه پیش تر در ماهنامه آزما چاپ شده است. برخی دورتر و بعضی نزدیك تر و البته كه در آن زمان خیلی از كسانی كه مخاطب بالقوه این مطالب بودند آن ها را نخوانده اند و این امری طبیعی است كه در عصر «مجاز» و فضای دیجیتال و رسانه های مجازی، كم تر كسی جز علاقه مندان خیلی جدی رغبتی به خواندن مجله و ماهنامه ای داشته باشد. بخصوص ماهنامه تخصصی كه در مقوله هنر و ادبیات باشد و ازاین رو نشر دیگری آن مباحث در جزوه ای جداگانه، فرصت دوباره ای است برای خوانده شدنشان. مهم تر از آن اما فراهم آمدن آن گپ و گفت ها و نوشته ها در یك جزوه حتی برای آن ها كه پیش تر آن ها را در آزما خوانده اند، علاوه بر این كه امكان مرور و دوباره خوانی چند مقاله و گفت وگوی برگزیده در مورد شعر را در كنار هم به دست می دهد. نگهداری یك جای شماری از آن نوشتارها را در یك جلد و به صورت كتاب و مجموعه ای قابل دسترس تر كه در هر فرصتی می توان به آن رجوع كرد ممكن می كند. و این بهانه انتشار فصل آزما در آغاز هر فصل سال است و هر فصل آزما دربرگیرنده بخشی از همه آن چیزی است كه زیر عنوان هنر و ادبیات می شناسیم. شعر، داستان و گفت وگو و میزگرد و مقاله هایی درباره هنر و ادبیات و این دفعه شعر و امید كه باشیم و فصل ها را با هم و به دنبال هم تجربه نماییم.

«فصل آزما» با این مطالب همراه است: «شعر، آیینه احساس و اندیشه» گفت وگو با ضیاء موحد، «آیا گلاب از گل اختر توان كشید» گفت وگو با جلال خالقی مطلق، «هنر و چیستی شعر» گفت وگو با محمود عبادیان، «شعر، زبان والای حكمت ایرانی» گفت وگو با اصغر دادبه، «هنر، كوششی برای جبران فقدان ها» گفت وگو با شمس لنگرودی، «پست مدرنیسم و زمزمه های بی پژواك» از محمدعلی شاكری و «از كجا می آید این آوای خوش» گفت وگوی بهرام دبیری با محمدعلی سپانلو.

سومین ویژه نامه از ماهنامه فرهنگی هنری آزما با صاحب امتیازی و مدیر مسئولی ندا عابد و سردبیری هوشنگ اعلم با قیمت ۱۲ هزار تومان انتشار یافته است.




1397/07/24
20:28:00
5.0 / 5
4584
تگهای مطلب: تخصص , شعر , فرهنگ , مد
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۳
karamond.ir - حقوق مادی و معنوی سایت كاراموند محفوظ است

كاراموند



برند کاراموند لاکچری