جشنواره انار فرصتی برای معرفی پتانسیل های گردشگری منطقه اورامان

جشنواره انار فرصتی برای معرفی پتانسیل های گردشگری منطقه اورامان كاراموند: رئیس جهاددانشگاهی كردستان اظهار داشت: برگزاری موفق جشنواره استانی انار علاوه بر كسب اعتبار برای استان، باید زمینه پایه ریزی برگزاری جشنواره ملی انار اورامان در سال های آتی را فراهم آورد.


به گزارش كاراموند به نقل از ایسنا، چیا سهراب نژاد در نشست خبری امروز، 22 مهر ماه در ارتباط با جشنواره انار اورامان، اظهار نمود: این جشنواره در سه حوزه برگزار می گردد كه ابتدا به مدت سه روز در 4 روستای ژیوار، بلبر، سلین و ناو با حضور خبرنگاران و عكاسان و علاقمندان به حضور در جشنواره برگزار می گردد و اختتامیه رسمی آن هم در سنندج با تقدیر از عكاس بهترین تك عكس، بهترین مجموعه عكس و بهترین یادداشت و گزارش هم با رای داوران و با حضور مسئولان استان برگزار می شود.
رئیس جهاددانشگاهی كردستان عنوان كرد: سمینار تخصصی این جشنواره هم كه سومین حوزه برگزاری جشنواره است، با مسئولیت دانشگاه پیام نور برگزار می شود.
وی تصریح كرد: برگزاری موفق جشنواره انار علاوه بر كسب اعتبار برای استان، باید زمینه پایه ریزی برگزاری جشنواره ملی انار اورامان در سال های آتی را فراهم آورد.
وی با اشاره به هماهنگی های صورت گرفته برای برگزاری این جشنواره، عنوان كرد: افراد زیادی از سراسر استان برای حضور در جشنواره با استفاده از تورهای گردشگری و... ثبت نام كرده اند كه با عنایت به این حجم از حضور مخاطب، امنیت و نظم مراسم بحث مهمی است كه باید با همكاری ادارات مختلف تامین گردد.
رییس جهاددانشگاهی استان كردستان اظهار داشت: برگزاری جشنواره هایی همچون جشنواره "هه نار" اثرات مثبت و بازتاب های مطلوبی برای كل استان و بخصوص منطقه اورامان به لحاظ معرفی پتانسیل های منطقه دارد و جذب خیلی از هم استانی هایمان در این منطقه اقدامی موثر برای بسترسازی توسعه گردشگری در استان است.
وی با تاكید بر اینكه كردستان و منطقه اورامانات پتانسیل های زیادی به لحاظ گردشگری، طبیعت بكر و میهمان نوازی در منطقه دارد، افزود: هم اكنون نخستین مقصد همه گردشگران فقط شمال كشور است و این در شرایطی است كه مناطق گردشگری زیادی در استان هایی همچون كردستان و منطقه اورامان وجود دارد كه ناشناخته مانده و مستعد توسعه و سرمایه گذاری است.
رییس جهاددانشگاهی استان كردستان با اشاره به اینكه برگزاری چنین جشنواره هایی فرصت بسیار خوبی برای معرفی محصولات استان است، اظهار داشت: استان كردستان دارای محصولات زیادی است كه قابلیت تبدیل شدن به برند را دارند، برندسازی محصولات می تواند به توسعه گردشگری در منطقه كمك نماید.
سهراب نژاد با اشاره به اینكه جذب توریست در منطقه اورامان، باعث افزایش بهره وری مالی و سرمایه در خود این منطقه می گردد عنوان كرد: كاهش مهاجرت از اثرات مهم برگزاری جشنواره "هه نار"است.




1397/07/22
21:52:02
5.0 / 5
4385
تگهای مطلب: برند , تخصص , جشن , جشنواره
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۳
karamond.ir - حقوق مادی و معنوی سایت كاراموند محفوظ است

كاراموند



برند کاراموند لاکچری