تدارك وزارت ارشاد برای صدسالگی هنرستان موسیقی تهران

تدارك وزارت ارشاد برای صدسالگی هنرستان موسیقی تهران كاراموند: دومین جلسه هم اندیشی صد سالگی هنرستان موسیقی تهران با حضور سیدمجتبی حسینی معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و تعدادی از هنرمندان برگزار گردید.



به گزارش كاراموند به نقل از روابط عمومی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی، دومین نشست هم اندیشی بزرگداشت صدسالگی هنرستان موسیقی تهران با حضور سید مجتبی حسینی معاون امور هنری، محمد الله یاری مدیركل دفتر آموزش و توسعه فعالیت های فرهنگی و هنری، تعدادی از مدیران، استادان و هنرمندان فارغ التحصیل هنرستان ها و اعضای شورای سیاستگذاری در سالن جلسات معاونت هنری برگزار گردید.
محمد الله یاری مدیركل دفتر آموزش و توسعه فعالیت های فرهنگی و هنری در ابتدای این جلسه گزارشی از فعالیت های انجام شده برای برگزاری جشن صدمین سال تاسیس هنرستان موسیقی و همینطور برنامه های آینده ارائه كرد.

معاون امور هنری در این هم اندیشی اظهار داشت: قدر آموزش و آموزش هنر را چنانكه شایسته است، نشناختیم. تكریم هنرستان یادآور یك تاریخ باشكوه است و گذشته را چراغ راه آینده كردن تنها مسیر با عزتی است كه می توان برای رسیدن به آینده ای روشن، پیش گرفت. هنر معلمان هنرستان ها بسیار اهمیت دارد و تلاش می گردد حق و حقوق معلمان افزایش یابد.
در ادامه هنرمندان، استادان و مدیران حاضر در نشست با بیان خاطرات خود از هنرستان ها و ارائه دیدگاه های خود، مسایل و مشكلات حوزه آموزش هنر، پیشنهاداتی برای صدمین سال تاسیس این هنرستان ارائه كردند.
علی ترابی مدیركل دفتر موسیقی، احد جاودانی مدیركل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران، امیر اشرف آریان پور پژوهشگر، موسیقیدان و فارغ التحصیل از هنرستان موسیقی، حسن ریاحی آهنگساز و موسیقیدان، مجید انتظامی آهنگساز و مدرس، شهلا میلانی مدرس موسیقی كلاسیك غربی و فولكلوریك ایرانی، محمد مظفری نخستین مدیركل دفتر آموزش بعد از انقلاب اسلامی، حسن سهرابی نماینده بنیاد رودكی، وحید قاسمی مشاور طراحی و توسعه معاونت هنری، مجید فروغی مدیر روابط عمومی معاونت امور هنری، احسان آقایی، علی تقی پور و همكاران دفتر آموزش در این جلسه حضور داشتند.

در آخر جلسه احكام اعضای شورای سیاستگذاری بزرگداشت صدسالگی هنرستان موسیقی تهران از جانب معاون امور هنری به اعضای شورا تقدیم شد.
برنامه صدسالگی هنرستان موسیقی تهران، هفته دوم آذر ماه امسال برگزار می شود.

1397/07/21
15:21:42
5.0 / 5
4997
تگهای مطلب: آهنگساز , جشن , فرهنگ , مد
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۳
karamond.ir - حقوق مادی و معنوی سایت كاراموند محفوظ است

كاراموند



برند کاراموند لاکچری