وقتی دهانی پر از كلاغ می گردد

وقتی دهانی پر از كلاغ می گردد كاراموند: نمایش دهانی پر از كلاغ به نویسندگی جمشید خانیان و كارگردانی كامبیز جهانگیری با آغاز هفته دفاع مقدس در پردیس تئاتر تهران روی صحنه می رود.


به گزارش كاراموند به نقل از روابط عمومی پردیس تئاتر تهران، نمایش «دهانی پر از كلاغ» به نویسندگی جمشید خانیان و كارگردانی كامبیز جهانگیری از روز یكشنبه اول مهر ماه به مناسبت هفته دفاع مقدس در پردیس تئاتر تهران روی صحنه می رود.
این نمایش مبتنی بر تقاضای كارگردان و با عنایت به محتوای متناسب با روزهای دفاع مقدس به مدت ۱۲ روز در سالن استادمحمد پردیس تئاتر تهران روی صحنه خواهد بود.
در خلاصه داستان این اثر نمایش آمده است: ۲ برادر بعد از ۱۷ سال در مكان نامشخصی با یكدیگر دیدار می كنند و خاطراتشان را از دوران كودكی، نوجوانی تا جوانی شان كه در جنگ گذشت مرور می كنند. آن ها با اینكه دوقلو هستند در خانواده بسیار مورد تبعیض قرار گرفته اند و این مورد برادر كوچكتر را دچار كینه و عقده كرده است...
بازیگران نمایش «دهانی پر از كلاغ» احسان بیرامی، محمدرضا گرامی نژاد، پریسا سیاوشی و هلنا محمدی هستند.
همچنین طراحی صحنه این نمایش را مهدیه شاه مرادی برعهده دارد، معصومه پرورشی طراح لباس و گریم «دهانی پر از كلاغ» است و انتخاب موسیقی آن را امیرصالح نجاری انجام داده است.
نمایش «دهانی پر از كلاغ» به نویسندگی جمشید خانیان و كارگردانی كامبیز جهانگیری از روز یكشنبه اول مهرماه در ساعت ۱۸ و در سالن استاد محمد پردیس تئاتر تهران روی صحنه می رود.

1397/06/27
14:47:03
5.0 / 5
4603
تگهای مطلب: بازیگر , مد , موسیقی , نمایش
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۵
karamond.ir - حقوق مادی و معنوی سایت كاراموند محفوظ است

كاراموند



برند کاراموند لاکچری