در آستانه فرا رسیدن نوروز

سفیر ایران در ایروان از دفتر نمایندگی هواپیمایی ماهان و آسمان در ارمنستان بازدید كرد

سفیر ایران در ایروان از دفتر نمایندگی هواپیمایی ماهان و آسمان در ارمنستان بازدید كرد كاراموند: سفیر كشورمان در ارمنستان با عنایت به در پیش بودن ایام نوروز از دفاتر نمایندگی هواپیمایی ماهان و آسمان بازدید نمود.


به گزارش كاراموند به نقل از ایسنا، سید كاظم سجادی سفیر كشورمان در ایروان با عنایت به فرا رسیدن نوروز و سفر تعداد زیادی از گردشگران ایرانی به ارمنستان و لزوم ساماندهی و هماهنگی فعالیت های دفاتر و شركت های ایرانی جهت پذیرایی مناسب از گردشگران امروز از دفاتر نمایندگی هواپیمایی ماهان و آسمان در ار منستان بازدید كرد.

وی همینطور با آرلن داویدیان رییس این دفتر در مورد فعالیت های این شركت، لزوم بالابردن كیفیت خدمات و تسهیلات پروازی، قیمت مناسب بلیط، ساماندهی تورهای گردشگران ایرانی در روزهای نوروز، انجام پرواز از مراكز استانی به ایروان، معرفی جاذبه های گردشگری ایران به مردم ارمنستان و هدایت آنان جهت سفر به استان های مختلف ایران و... گفت وگو كرده و سفارش هایی را عرضه كرد.

سفیر ایران در ارمنستان همینطور به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن و تقارت این ایام با روز جهانی زن، هدایایی را به كاركنان خانم این دفتر اهداء و این روز را به آنان تبریك گفت.




1396/12/15
14:10:26
5.0 / 5
4629
تگهای مطلب: شركت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۱
karamond.ir - حقوق مادی و معنوی سایت كاراموند محفوظ است

كاراموند



برند کاراموند لاکچری