مدیر رادیو اربعین با مهر مطرح كرد؛

تدارك ویژه برای یك اربعین متفاوت

تدارك ویژه برای یك اربعین متفاوت به گزارش كاراموند حامد فاتحی مدیر رادیو اربعین كه از اول ماه صفر شروع به كار می كند، درباره ایده های تازه و فرایند تولید محتوا و برنامه سازی برای این شبكه رادیویی توضیحاتی ارائه نمود.



حامد فاتحی مدیر رادیو اربعین درباره فعالیتهای این شبکه رادیویی که برای برنامه سازی در آستانه اربعین سال جاری چند فراخوان ایده منتشر نموده است به خبرنگار مهر اظهار داشت: رویکردهای رادیو اربعین تابع تصمیمات ستاد اربعین و ستاد ملی کرونا است و فراخوان ها بر مبنای محورهای اعلام شده از جانب این دو ستاد انتشار یافته است.
وی افزود: تابحال طرح های متنوعی را برای برنامه سازی در رادیو اربعین دریافت کرده ایم. درخواست ما این بود که سازندگان، ساختارهای نوین برنامه سازی را به کار گیرند. چون رادیو اربعین را نمی توان با رویکرد سال های گذشته پیش برد. سال های قبلی حدود ۷۰ درصد اطلاع رسانی بود و کمتر تولید محتوا داشتیم اما سال جاری بیشتر تولید محتوا خواهیم داشت.
فاتحی با اشاره به ساختارهای برنامه سازی سال جاری عنوان کرد: ساختارهای نمایشی، مشاعره و برنامه های متنوعی باید به کار گرفته شود. سال جاری باید همه به سمت «حسینیه مجازی» برویم که البته پیش تولید برنامه ها در این حوزه شروع شده است.
وی افزود: «رادیو اربعین» چندی قبل برای نخستین بار میزبان ستاد اربعین بود و از شعار اربعین سال جاری «الحسین سفینه النجاه» رونمایی نمود که این مراسم با حضور مسؤلان کشور و صداوسیما برگزار گردید.

فاتحی درباره زمان پخش این شبکه هم خاطرنشان کرد: رادیو اربعین از آغاز صفر کار خویش را شروع می کند و از چهار درگاه برنامه های آن پخش می شود. در تلاش هستیم خویش را بیشتر به خواسته های مردم نزدیک نماییم.
وی افزود: رادیو اربعین پرمخاطب ترین رادیویی مناسبتی است و در زمان پیاده روی اربعین پرمخاطب ترین شبکه رادیویی هم بوده است اما سال جاری کار سختی را در پیش داریم.
با توجه به احتمال عدم برگزاری آیین پیاده روی به سمت کربلا همزمان با اربعین سال جاری، مدیر «رادیو اربعین» تاکید کرد: در تلاشیم با همه ساختارهای نمایشی و موضوعات مختلف همچون شهدای مقاومت، زنان مقاومت و… برنامه سازی داشته باشیم.
وی افزود: بنا داریم اگر شرایط برای ورود به عراق فراهم گردد یک کاروان رسانه ای راه بیندازیم تا بچه های برنامه ساز و مستندساز در چارچوب این کاروان شهر به شهر بروند و در هر شهر به آداب و رسوم و فرهنگ و خصوصیت های مختلف و سخنرانی ها و مداحی های معروف آن شهر بپردازند.
فاتحی در انتها اظهار نمود: این کاروان ها در واقع یک حسینیه مجازی را می سازند که البته باید تعدادشان هم محدود باشد. در تلاشیم سال جاری کار جدیدی داشته باشیم و از تکرار بپردازیم.


منبع:

1399/06/16
22:52:30
5.0 / 5
759
تگهای مطلب: زنان , طلا , فرهنگ , مد
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۳
karamond.ir - حقوق مادی و معنوی سایت كاراموند محفوظ است

كاراموند



برند کاراموند لاکچری